Fusen. Kanske lite övermodig

Dagens jobb gick fort som fan, thomas från Gore bikewear var på besök och visade upp hela kommande kollektionen. snygga grejer, jag fick ett par blå-svarta vinterbyxor, sitter som en smäck, men med risk för att bögstämplas så lägger jag inte upp någon bild. När klockan blev 6 dök jag som en örn till tåget och skyndade mig hem, på med kläderna och drog ut, det var fantastiskt skönt, kvälssolen smekte mig riktigt varm första kvarten men sen började den försvinna. Jag kände hur röken bollmade ur munnen på mig, det blev skitkallt ganska fort, bara att jobba hårdare tänkte jag. Sagt och gjort. rundan som skulle bli rulli-rull-mys blev hets-tempo så att man kände pulsen slå i ögonvitorna. ganska mysig kännsla det också.


Det var skönt att stappla in genom dörren och ställa sig i en varm dusch. kanske bäst på hela dagen. sen avsluta kvällen med en grym kopp té. sweet.

tur att jag inte skriver blogginlägg för att jag bryr mig om att folk läser eller komenterar för det är ni sjukt jävla usla på! eller så är mitt cykeltjaffs bara ointressant. men jag gillar cyklar och cykling så det får vara så :)

bai

dagens Jocke:

Mössvisir. hett!

Kommentarer
Postat av: jonas l

Många fler som kommenterar din blogg än som kommenterar min. Tycker du ska vara nöjd. Verkar hett med så lär bli jobbigt i helgen men ska bli kul ändå att jaga din rulle. :D

2009-04-02 @ 05:22:57
URL: http://www.cerro.dk
Postat av: Micke

nja vi får la se vem som jagar vems rulle. jag är lite nervös faktiskt

2009-04-02 @ 08:10:16
URL: http://multivitamin.blogg.se/
Postat av: Olsson

Bra runda :) Börjar ju bli vår på riktigt nu. Hoppas de blir kortbent på lördag!



Jocke ser ut som vilken 14åring som helst! thumb up

2009-04-02 @ 09:27:16
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0