Ledig dag

JA! igår var jag faktiskt ledig, hela dagen! fantastiskt.

Började tidigt, med att gå till gymmet kl 8 och köra magen till vi höll på att kräkas, även lite tuttar och axlar, jag kommer se sjukt Bateman ut till sommaren. mums! ska bara få ner mitt BMI till runt 21 istället för 22.1. Efter gymmer drog vi till koppi och käkade frukost, najs macka med sjukt gott te, köpte med mig ett nytt te som hette Jasmin pearls som jag sitter och sörplar på just nu. mmmmmm. sen hängde jag med till busters jobb och tejpade lite. sen hem och städa.

Kl1 mötte jag stefan på parkeringen vid krematoriet och vi sa "nää vi kör lite lugnt och njuter av vårsolen" ha ha my ass! det blev super hetsigt tempo med spurt i varenda backe. sköna naturliga intervaller. Stefan var helt utpumpad efter 2½ mil så jag pluggade i lurarna och drog ut ett varv till. tryckte på ännu hårdare, sjukt nöjd jag är med min hoj, ska bara fixa på barendsen och stansa däcken. så blir det åka av.


Jag han mer eller mindre hem, käkade lite mer keso och vitaminer sen bar det av till ICA MAXI, storhandla. Ja shit vad jag fick handlat. mina skåp är fulla med keso, tonfisk, vitkål, blodkorv, gröna och röda linser. jag må vara sjukt nojig men jag vågade inte köpa kyckling, glas i magen känns inte så ballt tyvärr. meningen var att jag skulle åka till IKEA efter Maxi men en i sällskapet började sura som en liten barnunge så det sket sig, blev lite syrak då. pucko!

När jag packat in min mat ringde olsson, han vill åka ut till väla/IKEA.... HURRA! jag fick handlat massa bra skit. framför allt fler ramar så jag kan få upp lite grejer på väggarna. Mr Neil Young hänger nu över min säng och håller ett vakande öga på mig! (det är btw Old Black han smeker på bilden!, tack för den kasper)


Avslutade kvällen tillsammans med Buster, Pat Bateman och några goda öl

Bateman: "you can always be thinner"

lediga dagar måste man ta sig oftare, då man känner att man lever, och skönt att hållla igång huvudet så man inte sitter hemma och känner efter. då hade jag inte mått såhär bra. tack alla som gjorde min dag igår! Buster, Stefan och Olsson!

nu ska jag jobba. BAI!

Kommentarer
Postat av: matti

tusan då har du ett lägre bmi än mej, hamnade på 24,69;)

2009-04-01 @ 22:53:54
Postat av: M

men Matti, du har ju massa muskler. då blir ju testet helt fel. värre för mig som är lite småmjuk

2009-04-02 @ 00:26:35
Postat av: M

men Matti, du har ju massa muskler. då blir ju testet helt fel. värre för mig som är lite småmjuk

2009-04-02 @ 00:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0