Söndag

Styrde upp söndagen ganska bra ändå.
Pluggade in Neil Young och nyfunna Rilo Kiley i öronen och stack ner och satte mig på trädäcket, det blåste ganska bra och var inte så varmt, men det var sjukt skönt. fick vara helt själv där. satt och tittade på fåglar och vågor och bara tänkte och funderade på hur man ska göra med framtiden och så. borde kanske börja planera för den. jag fyller ju 25 snart. DÅ är man gammal. kanske borde börja fundera på att skaffa familj och sånt shit. Somnade en stund i den sköna vågformade trästolen jag satt i. vaknade med en kurrande mage. smet hem och lagade mat.

sen ful-fika med buster, vanligt bryggkaffe är sjukt underskattat.

här är föresten pulsfilen från i lördags. ganska dåligt, jag borde ha kunnat klämma på lite hårdare tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha host 25? gammalt? familj? nänänä du

2009-04-07 @ 08:37:22
Postat av: Olsson

Ahhh! våga inte kalla mig gammal!

2009-04-07 @ 12:32:56
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/
Postat av: Annica

Själv fyllde jag 25 tidigare i år... och jag har dessutom gift mig. Snacka om vuxenpoäng! ;)

2009-04-07 @ 12:47:08
URL: http://nannica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0