Bjäre Runt

ok det här är lite töntigt men jag har gjort det 4 år på raken nu så jag var bara tvungen att köra i år med, ha ha ha.

Starten gick kl8(1) och jag kände mig jävligt stark. brände på som bara fan i medvinden dom första 25kilometrarna(2) sen vet jag inte vad som hände, jag började koka, frysa, pulsen stört dök och benen syrade ihop som bara fan. Tänkte på svininfluensan direkt och sen tänkte jag på att bryta, det va 10m/s mot/sidvind och jag kände mig yr. vad fan gör jag. Jonas Hemberg som också nyss trillat av första klungan gjorde mig sällskap(3) tills ett större gäng hakade på, jag fick lite lä, fick dricka lite och tryckte i mig en gel. Sen började krafterna återvända. Efter kattviksbacken(4) splittrades vårat 12-15 mannagäng och vi blev bara 6 pers, bland annat Thomas från klubben, nu skulle det åkas kantvind. vi växlade fint och hastigheten låg mellan 32 och 40, alla hängde med, alla kände sig fräscha och det var för en gångs skull kul med kantvind. Så från Hov (5) och ända in i mål(1) köttade vi järnet tills benen gjorde så ont att man ville kliva av och dö.

Skönt att komma imål, snabbklungan hade bara varrit 10 min snabbare än oss och dom var bara 4 pers, sammanlagt ver det 6 man före mig i mål. ganska nöjd. Herbalife hade ett litet tält vid målet där man kunde blir mätt och vägd och annalyserad. Min kropp är 63% muskler och jag har en metabolisk ålder på 15... spännande, bränner också 1958kcal om dygnet när jag ligger helt stilla. vet inte om jag vågar tro på det, men låter kul.

Sen vann jag även på lotteriet med min nummer lapp. 2 fribiljetter till järnvägsmuseet, fatta vad kul jag ska ha där. vem vill följa med?

nu ska jag åka bil med Bob och bada. Glourius!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åh, typiskt att jag alltid ska missa badandet :(

2009-08-16 @ 16:00:25
Postat av: jonas l

Jag har varit på de museet, rätt tråkigt järnvägslikt. Iaf på skoltid och så.

2009-08-21 @ 22:10:20
URL: http://www.cerro.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0