Frukost

Buster ringde mig strax innan 11 och undrade om jag hade ätit. det hade jag faktiskt inte hunnit så han föreslog frulle på hans balle. lätt! han skulle köpa ägg och jag skulle ta med mig ett paket bacon över.

komplikationer.

Buster var innelåst av någon anledning jag inte tänker förrdjupa mig i, så jag fick efter att ha handlat all mat och ställt den utanför Busters dörr cykla genom hela stan till Busters pappa och hämta han extra nyckel. hej svettigt. och hej lågt blodcoscker då jag inte ätit någon frukost.

Sen blev det mat iaf, Ramseys äggröra, britt-stekt bacon och röstibitar. sjuuuukt gott.
nu ska jag städa och packa lite så blir det kaffe på Koppi sen.

Fred vare med dig!
(Peace be with you)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte så komplicerat faktiskt. Jag kliver upp tidigt som fan, dvs jag är trött. Tar nycklarna som sitter i låset eftersom det oftast brukar vara mina, låser o lägger dom i väskan. Kommer ner till cykeln, fiskar upp nycklarna (dvs mina nycklar som sedan innan ligger i väskan) och off I go. Någon gång ska väl vara den första ;) schysst att du fixade.

2009-08-27 @ 16:23:14
Postat av: Johanna

Hur kommer det sig att ni måste låsa dörren inifrån med nyckel? är det så det funkar i Helsingborg? haha. i resten av Sverige använder vi såna där vred vettu ;D inte så kul för B men lite kul ändå!

2009-08-27 @ 17:52:30
Postat av: JL

Frukost på hans balle.. hmm varför klingar de fel i mina öron för??

2009-08-30 @ 18:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0