Inglorious Basterds

Gick på bio med Hannes igår (tack för biljetten Simon) Vi såg som titeln antyder Inglourious Basterds av Tarantino. Jag är mycket imponerad, grymt bra film! övervåld, långa långa scener med väldigt få klipp och såklart mycket dialog. härligt. gå och se den om du är sugen på naziblod.


i dag har jag sovit ut ordentligt och städat, Robban kommer i morgon och vi ska avsluta Sopranos en gång för alla, le gand finale. senare ska jag rulla ner till buster och ge honom alla bilderna jag tog på strandgängets reunion.

mmm hittade godispåsen från bion igår. najs

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill också ha bio och nom. Eller mest nom, haha...

När åker ni till Gbg? Inte imorgon? :*

2009-08-17 @ 16:54:51
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Andreas

nice! ww2 rullar kan man inte få nog av!

2009-08-18 @ 10:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0