Morgonstund

idag sov jag tills kroppn inte pallade sova länge. helt underbart. kan knappt minnas när jag gjorde det sist. Sen upp och kränga med massiv frukost med mackor, gröt och kaffe. mmm. Satt och njöt riktigt länge för att sen hoppa i cykelklädern och dra ut i skogen, på schemat stod det spurtträning/igångdrag. Alltså stanna cykeln, låta pulsen sjunka lite och sen ösa som en dåre i några minuter sen rulla lungt tills pulsen gått ner, stanna och så på det igen. körde 1h15min effektivt och nästan 2 med upp och nedvärmning. blev en hel del spurter, men benen kändes lätta som fjädrar så det va pumpen som satte begränsningen, men över 90% va inga problem idag.

försökte filma på robbans begäran, men för att göra något snyggt i skogen behöver jag bättre grejer. här ärett smakprov på hur dåligt det blev. kameran sitter riktad för lågt och sitter knappt fast i hållaren så den drar som fan åt vänsker hela tiden. borde köpa nya kamera och en gorillapod som crosscar kör med, hans bilder blir skitbra!

disken är klar. ska bara dammsuga sen är lägenheten ren och fin. läskigt när J kommer, hon är ju proffs på att städa. lika bra att dammsuga extra noga i alla hörn. he he.

laterz


såhär ska en bra film seut

Kommentarer
Postat av: Robban

Sweet! Ser ut som du har limmat däcken i jorden. Grepp! Och fort går det! Jag requestar även ett cykelspec-inlägg. Dina hojar med full spec och en massa pics! Go go go :)

2009-08-10 @ 20:28:11
URL: http://www.polisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0