MTB

Igår var fin fint. Jag, Hannes och en vän till Hannes satt på dahlbergs och drack mumsiga grejer. fast jag blev så jävla trött så jag fick vika av hemmåt. "It's better to live to fight another day" låg lite i gräset utanför porten och tittade på stjärnorna. fint som fan. sen slocknade jag som ett ljus.

Hu sitter jag och hetsäter gröt, vem fan går upp kl7 frivilligt första dagen på sin semester? jag! varför? för att jag har trevliga vänner som vill köra i skogen med mig. Jag kommer bli avhängd så att det inte liknar nånting. pleh. men jag får se det som extremt bra och hård träning.

ska hinna raka benen också... varför har gröt en så svåräten konsistens. faster... DAMN YOU!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det låter som att du somnade i gräset. I know you didn't ;) Men det hade säkert varit mysigt att sova lite där med,hihi

2009-08-08 @ 08:24:34
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0