In a land far far away

Steg upp kl6. tåget gick 10 i 8 och jag var i göteborg 20 över 10. sov mestadels på vägen upp. köpte en macka på snobb-way och hoppade på nästa tåg. Hann inte så lågt med nya tåget innan dom berättade för oss att vi skulle byta från skönt bekvämt tåg till buss... yey. I Mellerud blev det "avstigning för samtliga passagerare" och byte till buss, vilken buss som gick vart var inte helt solkart och när jag änligen fick det klart för mig var den bussen fulll, gött. Men en tjej som också skulle till Kil sa att hon såg en nästan tom buss så den hoppade vi på. lyxbuss! breda skinfåtäljer med armstöd och grejer. perfekt. övergången från buss till nästa tåg klarade jag med ca en minut, snacka om att kroppen fick jobba med tunga väskor och grejer men jag grejade det. På tåget från Kil till Arvika kunde jag koppla av för då visste jag att jag skulle hinna i tid så jag plockade fram kameran och knäppte en bild på all den vackra snön.

granen är pyntad och klapparna ligger på plats, vi ska byta klappar nu och sen gå... pulsa, ner till stan och handla.

laters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0