Julbord

ja igår var det julbord med jobbet. Faktiskt riktigt trevligt, vi är alltid på Gästis i Hurva som bjuder på ett klassiskt julbord med allt man kan tänka sig vilja ha, 5 olika sorters lax som jag körde hårt på. mums. Snaps och julöl på det sen ett Lucia tåg och lagom till efterrätten kom det tomtenissar också. Alla fick varsin jätte kotte och eftersom jag sjöng med så fint (alla andra runt vårat bort mol-teg utom Ingrid) fick jag ett rött leksakståg, sen fick jag ett till för att jag var så snäll.  ha ha ha. Matti fick det andra tåget i bilen hem sen, så han inte skulle bli lessen.

Sen vidare till Bishops arms där vi fick fria tyglar.... yeahw! massa goda Jänkare från Rouge, Stone och Great Divide. Tåget hem kl 00.00 och rätt i säng, var rätt seg när klockan ringde. usch

(Sebbe, vad tycker du om de här? du måste ju druckit flera hundra sånna, minst)

I morgon ska jag till göteborg hela dagen. lite föredrag sen maxpulstest och avsluta med lite fikahäng. kan bli en bra dag. mer om det i morgon, tandborstning och sängång nu. ciao!

jag vill se den här filmen btw:

Kommentarer
Postat av: Sebbe

2009-12-11 @ 19:44:35
Postat av: Sebbe

Jag är tyvärr inte någon expert på just amerikanska ölsorter, och kommer nog inte till att bli det på ett tag efter budweiser-chocken/läsk-chocken.

2009-12-11 @ 19:46:20
Postat av: Hannes

Sebbe vet uppenbarligen vad han snackar om, bäst vi slutar med dessa fåniga amerikanska fasoner Micke..

2009-12-12 @ 16:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0