Julen 2009

Ja jävlar vad dagarna går undan när man är ledig lite

Julafton firades hemma hos föräldrarna i Glumslöv med Syster och Sambo. Kalkonmiddag och tårtfika till Ankan, inte dumt alls. På kvällen blev det lekar och spontanprovning av öl. helt perfekt.

bra grejer.

Julklappar fick jag fan också! helt otroligt.
En golvfläkt, en fet jävel, typ 50cm i diameter. grymt blås framför trainern vill jag lova
En flaska Cognac, fin XO (Extra Old)
Te och en Tesil (titta på bilden till höger)
Pressentkort på 50min massage, grymt!
2mån gratis film hem i bråvlådan
även några av farfars gammla bilder moterade på vitlackade träplattor, gillat dem sen jag var liten och nu hänger dom i mitt sovrum, tjusigt.

Juldagen gick riktigt slött. vaknade sent, skippade frukosten, och hade onte i ryggen pga dålig soffa/säng. Farmor kom på besök iaf och det var trevligt, grönkålssoppa stod på menyn som vanligt på juldagen och så har det varit sedan länge länge tillbaka, jävligt gott med grönkålssoppa. Fick skjuts hem med alla mina grejer sen, alltid uppskattat att bli dumpad vid dörren och slippa släpa sig hem från stan. somnade sjukt tidigt. saknar alltid min säng efter att ha sovit borta.

(Rutig skjorta äre som gäller på Koppi)
Annandagen blev det fika på Koppi med Mackan och Erik, Erik fyllde år, vilket jag hade noll koll på så efter fikan hängde jag hemma lite och städade sen träffade jag dom samma ner på stan, jag drack mest läsk och stack hem kl 1.

nu orkar jag inte skriva ett SKIT mer... i morgon åker jag. ska bli skönt. hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0