OVERDOSE!

igår hände det. Det vände sig i magen, jag har fått nog. Sen jag började på mitt nuvarande jobb (ni som känner mig vet var det är) har jag käkat nudlar, tonfisk och keso för at tdet är billig och ganska vettig mat. no more nudlar, det är fan svinäckligt. Måste hitta något annat jag kan ersätta dem med, gröna linser? oh yes.

Hur skulle du gilla att titta ner iden här tallriken varje dag. BLÄ! (iofs är nudlarna borta här)

Försöker att hitta någon form av julstämning men det går sådär, hittade en jul-webradio som bara spelade julmusik idag, lät den stå på hela dagen min inget hände, har även massa nejlikeapelsiner hemma och julstjärnor men det funkar inte riktigt.

Det började ju iofs toksnöa idag och det har fortsatt hela jävla dagen, det kan ju bidra till lite julstämning, knäppte den här bilden på julgranen på gården bakom jobbet efter vi klappat ihop idag. tänk vad fin den lär vara i morgon med 1meter snö på. läckert, kameran får följa med i morgon också.
sen hjälpte tuffa Viktor mig att dra i en ny eker och rikta mitt bakhjul och efter jobbet i morgon ska vi fixa resten av grejerna som felar min slitna vintercykel.

Nu ska jag krypa ner i min säng och drömma om första varma vårdagen med pang-ben.

 

hejdå.


Kommentarer
Postat av: Jerker Forss

2009-12-16 @ 23:23:12
Postat av: Jerka

Det var ingen dålig vinterkräksjuka du hade i tallriken ;-). Fattar att du tappat sugen på sånt käk.



Jag har fått min nya Epic nu och tänkte cykla m ckX och Åstorp på lördag. Skall du hänga med? Det hade varit kul att köra lite ihop.

/jerka

2009-12-16 @ 23:26:51
Postat av: Sätofta Lasse

Om du vill kan jag komma förbi med en korv med mos eller får du komma till Tetra Pak på lunchen så skall jag bjuda, okej? Jag lovar dig att vi äter inte nudlar!

2009-12-17 @ 19:44:47
Postat av: Jonte

E ditt mål med bloggandet att bli som Krilleboi?

2009-12-17 @ 22:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0