Söndag

Inflyttningsfest hos Johan igår, lugnt och städat men folk var/blev ändå rätt packade. kyklingvingar och dipp på småtimmarna var sjukt najs.

I morse reste jag mig ur sängen, ställde mig i duchen, rakade mig, borstade tänderna och mådde riktigt bra. lusigt det där. Det skulle fikas iaf, gled över till Buster och hängde lite, han har det ju varmt och skönt i sin lägenhet till skillnad från mig. usch. På väg ner till stan hittade jag min cykel i en fontän, underbart vad kreativa fulla männikor är. eller så är det någon på Koppi som ställt den där, hmm.

Kaffe och macka på K&Co sen hem och städa och pyssla lite. Buster och mackan kom förbi med Pizza, vi kollade på film och jag fick årets första julklapp, en riktigt fin skiftnyckel, hur grymt som helst. Nu ska jag sova.

här är dagens bilder.... ciao

Snö på Busters balle, tittar man noga kan man se var jag bor

Kärringfika på K&Co

Cykeln efter att jag plockat upp den ur fontänen

Svensknöjl som danskarna kallar den.

hej

Kommentarer
Postat av: Freddy

Whoot? Snö på Busters balle? :P

2009-12-22 @ 12:53:56
Postat av: snarkus

yeah, Eneborg!

2010-01-16 @ 23:14:33
URL: http://blog.sparkus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0