Resumé

Shit vad fort den här veckan gick, har knappt haft tid att tänka, vilket kan vara jävligt skönt ibland. På jobbet har allt gått väldigt smärtfritt, säljer cyklar som fan trots att det bara är februari, kan bli ett grymt år för cykelbranchen. Vi har faktiskt jävligt roligt på jobbet, ett bra gäng och alla har samma sjuka humor så det blir jävligt bra och färre och färre komuniaktionsproblem n'r folk lär sig att fråga såfort som är osäkra. bra skit! vi fick föresten 200 kanelbullar av vår kompis på södervingebagaren BIG UP! dom är sjukt goda! jocke tar dom i en tugga. kungen! men skönt att veckan var över så det blev lite helg, det behövde jag.



vaknade strax innan 8 i morse av en skum drömm. ha ha ha. sen kunde jag inte sova så jag gick upp och städade lite, käkade gröt frukost och började stretcha mina SJUKT stela ben, skulle ju köra lagomhårt idag. Det blev en väldigt jobbig runda för träningsvärken gick inte över, så det kändes som om jag hade batterisyra i benen i 3.5 timme. fyfan och riktigt blöta grusvägar är sjukt jobbiga för dom riktigt suger fast en. men runt kom jag och trött blev jag. sen fika med buster och erik, najs.

nu ska jag hem till Freddy och Rannva. peace

Kommentarer
Postat av: Johanna

Berätta dröm för mig! :D

2009-02-07 @ 22:28:13
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Olsson

Glad för att jag inte jobbar kvar där längre :) De där kanelbullarna hade blivit min undergång.

2009-02-09 @ 00:06:38
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0