SÅ JÄVLA ONÖDIGT!

Idag tror jag på riktigt att det inte finns någon gud! jag har en Kompis, vi kan kalla honom för P, han har en syster som vi kan kalla för F. P har jag kännt ett bra tag, han är en trevlig prick, hans lillasyster är också mycket trevlig, hon fick föresten alla mina akvariefiskar när jag stängde ner mitt 200liters akvarium. Idag åkte F skidor uppåtlandet och råkar komma utanför pisten, tappar kontrollen och brakar rakt in i ett träd och dör... sånt hör man ju om hela tiden i roliga skidhistorier och ser i komedier hur folk smackar in i träd och bara skakar lite på sig. hur kan det gå så här illa. En ung tjej i sina bästa år, helt sannslöst, mållös. snart har jag fan inga vänner kvar om det ska fortsätta såhär. alla mina tankar går till P och Fs familj och alla vänner. jag beklagar sorgen.

orkade inte träna idag, sorterade lite i min röra till lägenhet istället, borde nog äta något

sleep well, den här är till dig!


Kommentarer
Postat av: Marie

:( Usch, så overkligt verkligt. Beklagar!

2009-02-05 @ 21:49:19
URL: http://mrij.blogg.se/
Postat av: Olsson

Sorgligt värre. Hemskt och otäckt.

2009-02-05 @ 23:08:43
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/
Postat av: Sofie

Verkligen hemskt. Finns inget värre än när ett liv avslutas alldeles för tidigt. Beklagar sorgen.

2009-02-05 @ 23:46:52
Postat av: Hanna

Åh herregud. Livet är så otroligt oförutsägbart. Du vet att du kan ringa om du vill prata. Om vad som helst. Kram

2009-02-06 @ 08:46:59
Postat av: jonas l

Usch, lider med dig. Men måste fråga, trodde du det fanns en Gud igår?

2009-02-06 @ 22:11:37
URL: http://www.cerro.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0