Självbild


Ok att jag alltid har haft galet taskig självbild och ofta tyckt illa om mig själv men nu kände jag mig helt plötsligt mycket bättre, samtidigt som jag beundrar den här killen för allt hans slit så kan jag inte sluta förfasas över hur långt det kan gå innan vissa människor  inser att dom är dåliga för sig själva. Att man kan låta sig bli så stor så man inte ens kan röra sig, vansinne. Att må så dåligt så att ingenting spelar någon roll eller att bry sig så lite om sig själv att man bara släpper allt för frestelserna. människan är en ganska konstig varelse.

tur att den mänskliga kroppen är byggd för att slita, svettas och kämpa dag ut och dag in för det är tydligen min lott här i livet... idag gick trainercyklingen ganska dåligt, antar att man har sånna dagar också. ska fixa min bakväxel i morgon så jag kan cykla i helgen. det ska bli skönt att få komma ut.

god natt

jag vet inte hur man lägger in direktlänkar till youtube ännu, men snälla kolla p ådet här: KLICKA HÄR! det är så nördigt så jag vet inte var jag ska bli av, men så jävla coolt!

Kommentarer
Postat av: Olsson

Beundransvärt att köra de där motionsloppen ändå trots sin storlek, så förhoppningsvis har han ju tagit tag i sig själv. Låg mig aldrig bli så stor!

2009-02-05 @ 07:16:55
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/
Postat av: simon

undra vilket tryck han kör i däcken :)

2009-02-05 @ 09:15:37
Postat av: J

vissa tjocka mår väl mycket bra även om de är de vettu :)

2009-02-05 @ 15:59:53
Postat av: M

J: ja psykiskt kanske de mår bra men inte fysiskt. (och du är inte tjock)

2009-02-05 @ 16:11:31
URL: http://multivitamin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Många tjocka mår nog rätt dåligt psykiskt,det är nog delvis därför de tröstäter. Känner flera stycken... Men det är klart det finns latmaskar också, killen på bilden verkar dock inte vara en latmask nu precis haha :D (Det är inte jag som skrivit kommentaren ovanför om du nu trodde det förresten) :)

2009-02-05 @ 18:04:47
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0