Skönt

Så var man äntligen ensam, inte för att jag ska klaga på sällskapet jag haft men ibland vill man bara vara själv och få göra sin vardag till sin vardag vilket är att stressa hem stressa i sig mat och hoppa upp på cykeln och TRÄÄÄÄNA! som jag saknat det. oj oj oj. synd bara att mina ben var fallfärdiga efter dagens jobb, så orättvist, jag vill också bara sitta ner på mitt jobb och komma hem med helt frächa ben som kan klämma ur sig 4x4or i en timme utan att se stjärnor och demoner. idag blev det sköna 6or på några slag över tröskeln och jag varvade dem med 2or på 95% av max. kändes bra och efter att jag rengort mitt pulsbälte med sprit så hängde det med hela rundan. lovar gott. nu ska jag bara vara med mig själv resten av kvällen och ha det jävligt gött, borde diska, men det skiter jag i!

BTW så har vi fått in årets katalog så kom och hämta ditt ex!

BTW2 I MORGON KOMMER DEN! mer om den i morgon


Kommentarer
Postat av: Olsson

Jag har en katalog framför mig, helt nybläddrad :)



Visst är det skönt att vara ensam? Jag bara älskar att sitta här o hosta o snörvla för mig själv.

2009-02-19 @ 22:54:12
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Hej, kan man beställa katalogen på eran hemsida?

2009-03-05 @ 18:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0