Torsdag

det blev en ganska bra torsdag. Styrketräning på morgonen
3x12 knöböj
3x12 benspark
3x12 lårcurls
3x15 vadpress
3xx20 benpress
sen var vi ganska sega i benen, så på med skinzen och stå och jobba hela dagen, jävla röra på jobbet, vi bygger om och får mega leveranser, och ni som varit på mitt jobb vet hur jävla litet vi har det. suck. ibland blir man trött.

sen efter jobbet skyndade jag mig hem, käkade några mackor sen ner och köra cyklist-spinning med Jansson, långa sega 10 minutare på lång över 170bpm som kändes helt fantastiskt. somnade som en liten gris halv 12 och sov till 8, skönt

nu mumsar jag blåbärsgröt, ska till jobbet snart. (Olsson: NU är det fredag)

peace (btw: lösenordsskyddade bloggar är rätt lamt)

Kommentarer
Postat av: Olsson

OMG! Det ÄR verkligen fredag!

2009-02-27 @ 15:23:07
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/
Postat av: your gf

såna bloggar är lösenordskyddade av en anledning

2009-02-27 @ 16:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0