Tron arvinge

Alla vet ju att robban är the original Kökskung, det går way back i min lite förlegade bilddagbok, men igårkväll smög jag upp och högg honom i ryggen lite för FAN vad jag levererade! payload de luxe! det blev ugnsbakad lax med pesto och citron på samt en sjukt god varm sallad på gröna linser och ruccola och lite smaksatt cous cous till. även lite sval yogurth i mitten. så nöjda vi blev. blir mycket roligare när man kan skämma bort någon, så ta en kölapp :D


körde trainer i morse, mitt miffo till pulsklocka flippade järnet och visade 129bpm när den skulle ligga på 185. på måndag åker den nog one way till polar! maddafakka!

mmm nu luktar det kladdkaka... i wonder :D

Kommentarer
Postat av: Robban

Way to go prins kuk! :)

2009-02-14 @ 19:02:31
URL: http://ostbage.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vem skämmer han bort? Jo mig mig mig! :D

(spoiled since 070131)

2009-02-14 @ 19:55:02
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Annica

Sär stavning i huvud rubrik. Yiha!

2009-02-16 @ 18:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0