Ny Lägenhet tack

hej hopp
jag fick hyreshöjning (surprised?) från och med februari och eftersom min lägenhet inte är värd en krona mer än vad jag betalade för den under 2008 så ska jag hitta mig ett nytt hem. Ska bli spännande och se vad jag hittar!

en annan sak, fan vad jag stör mig på folk man vill vara polare med för att man tycker dom är schyssta och dom säger hela tiden samma sak, sen bara försvinner dom, hör aldrig av sig, svarar aldrig på SMS, MSN, mail, brev, telefonsamtal... plötsligt insåg jag att den här beskrivningen passar på typ halva min bekantskapskrets... kanske dags att skära loss er! ja en hård gallring får det fan bli. palla vara polare med folk som tydligen inte vill vara min polare.

i morgon ska jag till ballerup och kolla på velodromcykling, världseliten är på plats och ska skrika sönder min röst åt det dasska paret Mörköv och Rasmussen. ska bli fett kul.

peace

Kommentarer
Postat av: Olsson

Du behöver inga andra vänner än oss cyklister :)

2009-01-31 @ 00:18:35
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/
Postat av: M

HELT RÄTT OLLE!!!!!!!

2009-01-31 @ 01:30:46
URL: http://multivitamin.blogg.se/
Postat av: axl

jag psyklar elastomania

2009-01-31 @ 02:53:49
Postat av: Buster

Tss, bah! Då får du hitta en ännu närmare

2009-01-31 @ 09:03:07
Postat av: jonas l

Får hålla med Olsson även om jag läste det lite sent. :) Vill vara din vän iaf, gärna köra ifrån dig på tävlingarna i sommar med. :D

2009-02-03 @ 12:39:39
URL: http://www.cerro.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0