Recreation

Igår var det måndag, Buster satt hemma och kände sig hungrig, vad göra? jo, han ringde mig! sen kom han över med en GIGANTISK kebabpizza och vi drog några avsnitt av Sopranos. så jävla bra serie, började ju kolla på den med robban, bara han och jag för att bryta en tråkig vardag förra hösten, sen hakade buster på och blev en regular. Så det känns lite som att man är otrogen mot Robban, men jag vet att han knullar Tony bakom min rygg så det är lugnt i guess. men Kebbepizzan fy fan, när ska jag lära mig. gutblaster deluxe.

sen vaknade jag med halsont och fick senare under dagen en rinnande näsa... gee thanx. så var träningen inställd den här veckan. lika bra det!

och till Magura (om ni läser det här) GE HIT MIN FAKKING GAFFELJÄVEL JAG HAR MTB ABSTINENS DELUXE!!!!!!!!!!!!!!!1one


Peace out! i morgon ska jag jobba med fishermans friend intravenöst i armen och en fet halsduk, come get me om du kan förkylning!

Kommentarer
Postat av: Robban

Fyfan va flottigt!

2009-01-28 @ 00:35:52
URL: http://ostbage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0