Tillbakablick

Sitter här och snörvlar och nyser framför skärmen och drömemr mig bort bland bilderna på bilddagboken från i sommras, tittar mest på bilderna från tävlingarna, vad roligt vi hade! åkte flera hundra mil i klubbussen bara för att plågas i leran men fan vad kul det är, det är verkligen mitt liv! Alla galna cykelpolare man har! Det bästa är att iår är vi sjukt många som kör långlopp från Åstorp CK och att se 15 pers i gula tröjor ställa in sig för start ska bli häftigt och jag kommer vara så galet laddad. säsongen 2009 kommer göra ONT och gå FORT! men 2010 kommer jag nog vara så bra jag någonsin kommer bli! om jag bara blir kvitt min förkylning.

HA HA HA HA HA HA HA HA
knyckt ur Gnus bilddagbok. jag hade fan gått på det här

Kommentarer
Postat av: axl

fler bilder på hojen btw

2009-01-29 @ 17:47:25
Postat av: gnu

inget i världen hade kunnat få mig att gå på det där! :O

2009-02-01 @ 23:42:21
Postat av: Mimmi

HAHA Fan vad nice... callcuta... HAHA

2009-02-10 @ 23:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0