Dagen före

ja nu är ju klockan över 00:00 så nu är jag fan 25... suger lite. men det kommer bli roligt. en dag fylld med upptåg, bara för mig!

blev ju väckt i morse av vännera, sjukt roligt! sen snyggt friserad av Mimmi! perfekt.

dagens jobb bestod av kaffe, minns inte hur många koppar jag hällde i mig med det var inte nog, det var helt sick. slet som ett djur sista timmarna, servade 4 kunder samtidigti, justera sittställning här, prova skor där, kolla färg på hjälm... osv. sista kunden var ute ur butiken strax innan 7... shit. ibland undrarman vad man håller på med, men fan vad jag är bra på det! Södervidingebagaren komförbi med en MEGA påse bullar till oss. perfekt anledning att dräpa en kopp kaffe till. det blev en bra dag ändå! big-up till kolegorna som började ta lite i räsercyklarna, ni kan om ni vill!


efter jobbet åkte jag raka vägen hem till hemmet, väl hemma var alla redan på plats och i full gång med att steka hamburgare, fan vad kul det ä att komma hem när någon redan är hemma, det skulle jag kunna vänja mig vid. Min lägenhet är så tom när jag kommer hem på kvällarna, frasen "HONEY IM HOOOME" skulle jag vilja använda någon gång!

Burgarna blev sick! gott kött med alla tänkbara tillbehör till! fast det är så varmt så man pallar knappt äta, man vill bara dricka. Sen fördrevs kvällen med film och hallon paj. riktigt bra.  nuska jag raka benen så jag kan cykla några svettiga mil i morgon!

i morgon kommer en födelsedags blogg.

peace!

Kommentarer
Postat av: axl

stort grattis! 25 är stort även om det bara är en siffra.

2009-07-02 @ 21:30:57
Postat av: Joakim

Två frågor.

Är det Björns mobil som tar så gröna bilder?

Dricker ni Absolut till burgare?

2009-07-03 @ 19:34:36
URL: http://www.olbutikken.dk/
Postat av: Micke

Jocke: ja fisk också :D

2009-07-04 @ 11:39:25
URL: http://multivitamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0