För-Förfest

Det blev brännboll. Svettigt, kämpigt och roligt. Jag kan verkligen inte ta i bara lite, ska man springa ska man göra det fort som fan och anstränga varenda liten cell. bättre blir det inte att man dricker öl till. men fan så mycket roligare, bollarna flög och höger och vänster och mot slutet gjorde även slagträna det samma. ha ha.

Sen när alla var genomsvettiga drog vi till gröningen och badade, första gången för mig i år, älska havet! Svalkande och skönt och med en öl i handen blev det bara ännu skönare! Det blev även lite lek, buster stod på mina axlar och jag sköt ifrån allt vad jag hade, buster flög en god bit över 2m upp i luften och handade snyggt.

Sen fick jag min pressent, 50min helkroppsmassage!OMG! fy fan vad gött det ska bli, tänker ta den efter nästa långlopp! tack allihopa ni är fan bäst!

nu kokar potatisen som ska bli potatissallad sen ska det grillas och mysas på viskängen, öl och champagne ska inmundigas sen blir det nog fett röj för den som orkar! i morgon blir det bakisdag och kvällsmys åsj ag har blivit firad i dagarna 5! inte illa.


nu smiter jag ut igen. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0