Första försöket

Jag vill ha en actioncam, har viljat ha det länge men det har alltid blivit bortprioriterat mot andra onödiga grejer som mat och kläder. suck. Så jag försökte använda min gamla digitalkamera. Byggde en hållare på jobbet av en M6 skruv och en reflexhållare.. och en massa epoxylim.
1. reflexhållaren är i plast och inte speciellt styv
2. kameran är dålig när det är mörkt
3. kullersten tillsammans med ovan nämnda briset är EPIC fail.
får bli att prioritera en actioncam istället för mat.

här är ett provklipp. från studentvillan till café alexandra. ganska fort.


igentligen skulle J varit här nu, känns lite skumt men ändå bra. Har haft så mycket annat att tänka på, bara att hålla huvudet upptaget tills de dåliga tankarna är borta. hjälp mig att hålla mig sysselsatt!

Kommentarer
Postat av: Robban

Grymt snake! Can't wait för lite skogskörning med det där. Nice! Fin rödljuskörning där i början, 800kr tror jag :) Du kan sätta in det på mitt konto anytime. :D

2009-07-10 @ 11:02:20
URL: http://www.polisen.se
Postat av: Marcus

Kul projekt. Håller tummarna för att du får till ett bra stativ till kameran med som är stöt tåligt.



Håll dig sysselsatt, de ensamma kvällarna är värst då hjärnan börjar tänka på hur saker och ting kunde varit. Funkade rätt okej för min del...

2009-07-10 @ 17:44:29
URL: http://www.marcussite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0