Pierre 2.0

Ikväll åker Pierre hem. han har bott hos mig i nästan 2 veckor. kommer kännas tomt att komma hem med skönt att få vara lite ensam också. Massa galna upptåg har det varit som ni säkert läst om här på min blogg.

vi tänkte avsluta med lite arbete, så Pierre fick Praoa på Cykel City. han skötte sig exemplariskt! cykelmeck nästa?


jag har även fulmeckat på ett styrfäste till min lilla halvtrasiga compactkamera så jag kan ha den på cykeln, gick fint med en M6 skruv och lite epoxy! bilder och kanske en film kommer i kväll. vi får se hur händig jag är. ha ha ha.

Kommentarer
Postat av: Bear

Pierre skötte sig exemplariskt! Fyller du i hans prao-lapp och skickar den till hans skola nästa vecka?

2009-07-10 @ 01:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0