SKÖNT!

kl 21.00 stack  jag ner och badade, helt själv. ingen annan ville. Eftersom B ska bli fodervärd åt min landsvägsmodifierade cross så testade jag igenom den på vägen ner. gick som ett skott. B kommer gilla att bli landsvägsslickare!

badet var sjukt skönt, sladdade in med hojen på bryggan, av med tröjan och hopp rätt i. SJUKT svalkande! sen upp på hojen och hem igen. allt klart på 20 min, så badar man!

Olsson tog en bild på mig i söndag, på väg upp för Vansinnesbacken vidablick. tagen efter 4km. se så sliten jag serut. men kolla min deffade vad. fin va!

nu ska jag sova jättegott i min ärkefiende sängen. vi hatar varandra lika mycket som vi älskar varandra. eller är det väckarklockan... det är säkert en konspiration.

natti natt

någon som vill dansa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0