TRÄNING


WOHO jag var ute och tränade och det kändes GREJT!
iaf att komma hem, ute i skogen var det svinjobbigt, slet som ett djur och inte gickdet girekt fort heller, fan! men det var skönt att få komma ut, ska försöka hinna ut någon gång till i veckan.

ny MTB ram på gång, vet inte om jag ska fortsätta vara hardcore på en hardtail eller inse att jag numera är gubbe och köra fullgung? vad tycker ni? scott blir det iaf.
(Spark RC)

(scale RC)

det är bara ramen det handlar om. snygga va

nu ska jag tvätta vidare. ciao

Kommentarer
Postat av: Olsson

Jag tycker du ska prova sparkcyklen. Kul med något nytt oxå ju :)

2009-07-29 @ 21:37:13
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/
Postat av: axl

scalen är så jävla snygg men du kommer nog bara vara sugen på sparken om du tar en scale igen, satsa på sparken! ett annat argument är ju att den är dyrare = bättre!

2009-07-30 @ 02:14:22
Postat av: Jerka

Våga bli gubbe ;-)



Spark is da shit!



Jag är fö mycket nöjd med att ha "made the leap" till Epic. Nu är det bara gafflen som skall uppgraderas.



/Jerka

2009-07-30 @ 11:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0