Uppdate

jag rullade ut en sväng mellan tvättmaskinerna, eller rulla va fel ord, mosade på ganska snabbt ner  till havet och möttes av läskigt regnväder som drog äckligt nära. jag fick inget vatten på mig med det där kan man fan kalla för lokal skur! sheisse!

sen tänkte jag bara redovisa hur sen jag blev till jobbet idag, skånetrafiken bygger om så det står härliga till. man vill skjuta sig i huvudet! kommer jag fram i tid i morgon ska jag köpa en trisslott!


nu ska jag diska klart, hänga min tvätt sen hoppa ner i min nybäddade säng. mmmmmm

godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förtärde double dead guy och tittade på 7 samurajerna.

Hmmmm, härligt. Läste dock fel. Filmen är inte 2:01 h lång, den är 201 min lång. Blev för mycket och jag fick ge upp.

2009-07-31 @ 01:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0