Bakom flötet

Uj vilket kanonseg dag. kom ur sängen kl1 och fick i mig frukost vid halv3. Sen stack jag och H ut på stan och fikade, satt nere i hamnen och sög på en latte i säkert en timme och jämrade mig över mina självförvållade plågor. När jag kom hem tyckte jag det var så tråkigt att vara hemma så jag stack ut och gled på stan med MTBn, frisk luft är så skönt så jag stannade nere vid havet en stund och njöt av vinden.

Kurret imagen berodde på att det var helt tomt där nere så styret vändes hemmåt, kokade cous-cous och blandade i lite najs grejer till en fin fin röra som avnjöts framför simpsons. Snackade med Simon, länge sen vi sågs så vi drog ut och cyklade ännu mer, gled runt på stan, drack en läsk och tittade på när gubbarna fiskade i hamnen, en av dem fick samma fisk 3gånger, sjukt kul.

nu sitter jag här och drick té och kollar fler filmer samtidigt, inte hängt med i handligen på någon av dem. lika bra för alla verkar suga. ska ska det hoppas i säng, bob hämtar mig i morgon så ska vi ut och steka i han BMW M5. najs

sov gott

Kommentarer
Postat av: jonas l

Lät som en riktigt soft dag skulle jag säga. Din sadel ser riktigt mjuk ut även om den är så lätt. :)

2009-06-21 @ 19:41:35
URL: http://www.cerro.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0