Laddad?


I morgon åker jag till stockholm för att köra Lida Loop. Årets andra långlopp, jag borde känna mig taggad till tänderna men det är jag inte riktigt, just nu skulle jag mest vilja skita idet, cykla ner till stan igen och sätta mig och dricka öl med mina vänner... suck. varför åka land och rike runt för att slåss om långloppscupens absoluta smulor till poäng? det är långt, trångt och skitjobbigt. Att cykla 6.5 mil i maxfart är fan jobbigt. vad är det jag håller på med? jag ska bara bita ihop och pressa ut det sista jag har i benen, sen dröjer det ett tag tills det bli långlopp igen. jag vill bara ligga i min soffa och mysa.

Drog ner på stan med buster vid 22. milkshake på max sen träffade vi lite folk överallt. nu sitter jag här ensam och ska snart sova. cykeln är tvättad och kläderna packade, på söndag ska jag fan prestera över min egen förmåga, jag ska ta i så jag får sjukanmäla mig på måndag. ni ska få se! jag ska göra det för dig! för att jag tror!

godnatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till! :D Kramar

2009-06-06 @ 01:36:58
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Olsson

Ja sista meningen gillar jag! Kör som fan nu :) Mörksuggan ska vi köra oxå, den är rolig :)

2009-06-06 @ 08:35:15
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/
Postat av: anna

Oh, är det den där "lyxiga handgjorda jordgubbsmilkshaken"? Den va go den! :D

2009-06-08 @ 17:54:33
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0