Nästan en perfekt dag

Big Boss hade tagit ledigt idag för lite rekreation så jag och Big Bear skulle äga butiken, och som vi ägde upp den! vi är fan ett radar par i kassan. vet inte hur många cyklar som rullade ut genom dörren idag. Dock försov jag mig i morse, det gör jag ca 2 gågner om året och idag var det dags. förjävligt.

Min stads/fixiehoj börjar ta form, alla stora delarna är klara. fattas bara styrlager, vevlager, vevparti och en bakbroms. typ. sen är den klar. Skulle sen någon vara dum i huvudet att stjäla den blir det svårt att gömma den, för den lyser fan i mörkret, ha ha ha ha!

Senare på eftermiddagen kom det in en tuff brud, hon cyklade långt och länge på sin cykel och ville ha ett bekvämare styre, vi diskuterade barends och det hade hon redan, jag föreslog en tempobåge och hon var helt med. En tempobåge skulle monteras. När hon hämtade in hojen tappade jag hakan och fick hålla mig lite för skratt. Det blev doch sjukt bra, hon satt perfekt och en gladare cykeltjej får man leta längre efter. slit den med hälsan!

Efter jobbet skulle det tränas. hade bestämt med Andreas Lindgren att vi skulle ses 20 över 7 någonstanns men så blev det inte. han var ute med någon annan som behövde hjälp att ta sig hem så jag mötte dem en bit ut och när vi fått hem killen var klockan kvart över 8 och Andreas skulle vara hemma halv nio. vad skulle jag göra då? klockan var snart halv nio mörkret och kylan skulle snart komma och jag hade typ inte "tränat" något alls. suck. fick bli några intervaller i pålsjöbacken sen åkte jag hem och surade. pleh. i morrn blir MTB. då ska jag grisa i skogen.

hejdå.

Kommentarer
Postat av: anna

Min anställning är bara tills nyår, så idag får jag reda på om jag får förlängt till maj eller inte. Läskigt! :S



Ha så kul i skogen! :)

2009-06-18 @ 06:51:24
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Robban

Grymma hojar! Särskilt den nedre. Känns som att sätta en SID-gaffel på en Tiger Heldämp eller nåt :)



Jobbigt när ens vänner får en tidig tid som 20.30 av sina föräldrar. Jag får vara ute hur länge jag vill nu! :)

2009-06-18 @ 09:35:01
Postat av: Micke

Robban: jag får också vara ute hur länge jag vill. kommer du ner i sommar drar vi på pannlampor och kör en midnattsrunda. sjukt kul

2009-06-19 @ 12:05:46
URL: http://multivitamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0