Redo

I morgon blir det Rännerslätt. det höll på att skita sig när Toni ringde och var sjuk och att Hemberg inte var långt bakom. Nico blir min partner in crime då Eksjö ska intas. vi åker halv 7 i morgon, aningens bättre än 5. hoppas knät håller!

Det har annars varit en lång dag, Pierre, Janna och Linnéa kom hit runt 6 snåret, dom somnade på min soffa ganska snabbt och jag fortsatte sova i min säng till kl10. sen masade vi oss ner på stan och mötte Jonna och Buster. vi fikade i nästan 2 timmar på Koppi sen drev vi runt på stan och jag handlade en massa snajdiga grejer, som ny plånbok, massa fina och sköööna kallingar. även shorts och en fin t-shirt med Optimus prime på en my little ponyhäst fiskandes med en cupcak på. jättesöt tröja! kommer bilder på allt sen, lite trött för bilder nu.

hojen är strax klar och benen ska rakas sen bums i säng. i morgon måste det bara gå vägen! det SKA gå vägen.
jag är grym! och jag kan flyga, jag är inte rädd!

peace

Kommentarer
Postat av: Olsson

GLHF! som vi säger

2009-06-27 @ 23:13:02
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0