Summering av helgen

Det blev en jävligt intensiv helg som vanligt, man gnäller under veckorna hur gött det ska bli med helg och när man väl är ledig så sover man mindre och håller igång mer än vad man gör på vardagarna. vad är det för jävla liv man lever. I lördags gick jag upp kl5 för att cykla. sen var jag i säng halv2 efter film hos Mimmi och Hannes. Sen upp halv 8 på söndagen för att cykla långt med pappa. Pratade i telefon till halv 2 sen sömn. synd att säga att man är utvilad för det är jag inte. Söndagen var bra. Det blev en liten långtur runt nordvästskåne, kunde blivit längre men sällskapet hade inte tid med längre. tråkigt.

Sen duschades det snabbt och jag mixade lite milkshake till mig och pappa innan vi drog ut till IKEA för att köpa fler ramar till mina fina tryck.

Hemma bjöds det på mat, sen fika och sen mer mat. galet hur mycket det ska ätas. men jag klagar inte, gratis är fan gott. Farmor var också på besök, inte ofta man hinner träffa henne. Sen monterade vi mina bilder i ramarna och det blev skitbra. dock är dom inte helt raka, någon som slarvade när dom ritades 1947. bild på dem kommer sen. Freddy, rannva och Buster kom på besök, buster skulle fixa med sitt Xbox och det tog hela kvällen, suck. Kom i säng jättesent och somnade ännu senare.

Idag var varit semi-tungt, haft lite ont i axeln-armbågen sen jag flög över styret i lördags men det går nog över snart hoppas jag.

Efter jobbet satt jag med Jonna&Buster på gröningen, vi åt kebab och drack jordgubbsaft och lyssnade på musik. hur skönt som helst. och ganska varmt. Just nu är jag galet slö. tänkte koka lite vatten och göra mina sittups och armhävningar som jag inte orkade göra i morse, så får det bli. sen sängen... mmmm sköna sängen.

Kommentarer
Postat av: Ionna

Skönt värre var det. Inte varje dag man äter middag så där. Synd man var tvungen att sticka hem nästan direkt. Fast fler gånger ska det bli i sommar!

2009-06-01 @ 22:23:34
Postat av: Bear

Din vurpa bygger på din slogan: "Hellre lerig och snabb än ren och tjock" SÅ RÄTT! :D

2009-06-02 @ 00:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0