Earth Hour och Söndag

igårkväll vare ju earth hour, jag, olsson och Simon käkade pizza i mörkret, rätt mysigt.


Söndagen blev nästan lika stressig som lördagen, fullt ös hela dagen, grymt skönt att det äntligen är över.
butiken serut som ett bombnedslag efter alla snåla kunder som slitit och dragit i grejerna. kommer få städa hela dagen i morgon. whoop de fucking doo!

efter jobbet åkte jag hem till mamma och blev lite ompysslad, fick god mat, sova lite på soffan och prata ut om jobbiga saker som händer, skönt att få mer stöd för mina teorier, tankar och kännslor. hade Cykeln med mig så jag knäppte en lite bättre bild på den. såhär ser den ut!


Nu är räkningarna betalda, tvätten är sorterad och soffan är mjuk, buster kommer strax och vi ska kolla på sopranos.

hejsålänge

Kommentarer
Postat av: jonas l

fin cykel och fint väder. :) Gött med föräldrar ibland.

2009-03-30 @ 15:43:31
URL: http://www.cerro.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0