Friday bloody Friday

Idag har allt bara varit piss, kunde  inte sova i natt så jag vaknade typ fel. han inte äta frukost så det blev 2bananer och proviva som jag små åt under en timme, inte så jävla lysande. Sen har jag bara varit hängig, deppig och irriterad hela dagen. sen gick det verkligen utför när jag blandade ihop 2 beställningar och sålde grejer ur en beställning så det blev pankaka, hoppas det löser sig och att ingen blir arg. suck. Sen kom jansson och då blev det mycket bättre, han skulle jämta sin monsterhoj, eller mer rymdskepp, för det är vad det är. cheesus. åbäket väger in på 7.1kg och ser sjukt snabbt ut. hoppas han bli nöjd

Christian från GripGrab kom förbi en sväng och jag fick ett par sjukt smutta MTB racing handskar av honom, man tackar och bockar. ska bli sköna när det är varmt och svettigt i skogen i sommar.

sen flöt resten av dagen på fort som fan. förberedde oss för öppet helgen som är i morgon. huuu. kommer bli stressigt misstänker jag men ganska kul också. är ju faktiskt ganska sugen på att cykla så jag skulle kunna tänka mig att göra det ganska snart. björn kom förbi och vi hade lite roligt innan stängning. skönt att man kan ha lite roligt. ibland


jag träffade buster nere på stan, vi käkade lite snabbt på telegrafen och drack till min stora förvåning bara en halv öl. var inte alls sugen. hmmm.
sen hem och städa. plocka ihop all smutstvätt (wow man ser golvet nu) sen byta sängkläder, mmmm, och röjja upp allt annat skit som bara stod och skräpade över allt. jag får ju finbesök i början på April så då är det bäst att det är fint :D

sen hällde jag upp mitt godis, 1.2kg. jag har bara tagit 5 bitar hittils. ska se hur länge det räcker. kom gärna förbi och ät.


nu ska jag sova så jag orkar jobba järnet i morgon. hejdå

Kommentarer
Postat av: lindgren

Om inte Mr Jansson blir snabb med denna cykel. Då finns det inget som kan göra honom snabb ;)

2009-03-28 @ 16:47:31
Postat av: jonas l

Gött med cykelsug och godis. Godiset slut än? Vem kommer i början av april?

2009-03-28 @ 19:47:45
URL: http://www.cerro.dk
Postat av: Lajna

å dom där vattenmelonsgodisarna är riktiga höjdare!

2009-03-28 @ 22:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0