Söndag


jag somnade sjukt tidigt igår vilket ledde till en tidig och utvilad morgon. skulle inte träffa föräldrarna förens kl 11 så jag slöade med slow-frukost framför vasaloppet... skidåkare, vilka jävla nötter. ha ha ha. ja cyklister är väl inte så mycket bättre. Sen åkte vi iväg till Louisiana. Jag såg Max Ernst på Moderna i stockholm i höstas och det var skithäftigt, och det var nästan bättre nu. Louisiana är en så jävla fin lokal. uppmananar er som har en söndag förmiddag över att åka dit.

sen blev det lite tura, käkade god mat och drack en hel öl. mumsigt, fint att bli bjuden när man har ont om cash, gaffeln jag köpte brände ett fett hål i min plånbok. suck.

natti natt

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh :)

2009-03-02 @ 08:58:04
Postat av: Andreas

Skidor är ju roligt.



Btw, ska du inte vara med i cykelvasan i sommar?

09.pdf" rel="nofollow">http://www.vasaloppet.se/wps/VasaCMS/FardigformatteradeFiler/se/CykelVasan09.pdf

2009-03-02 @ 10:13:39
Postat av: jonas l

Låter som en soft söndag, var en massa år sedan jag var på Louisiana sist, precis när jag flyttat till Helsingborg.

2009-03-02 @ 17:52:08
URL: http://www.cerro.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0