Distans

Citerar Simon: "du vet ju att distans inte är bra för dig"

men 12 mil lågintensivt var precis vad jag behölvde för att rensa ut all äcklig syra och skit som låg och skäpade där. Här står vi och posar ute i hjärnarp, strax efter drog vi upp en jävla skyltspurt som jag tog hem med ett hjul ungefär. HA!

Fr.V: Pappa, Jonas (aka: Rydebäckarn'), Tinto Göran, ??, Filip och ?? (svårt med namn ibland)

vad jag behöver nu är glass, chokladglass tror jag, vet inte vad som hänt med mig, men sugen på räkor har jag också blivit, aldrig gillat räkor. men nu vill jag ha.

mot chokladglassen (givetvis är skinsen på)

Kommentarer
Postat av: s

lite rättning jag sa inte att det inte var bra för dig men det ger inget prestationsmässigt

2009-05-03 @ 00:37:04
Postat av: s

ps. min kropp e förstörd delux nu ska jag sova

2009-05-03 @ 00:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0