Tar det piano

Idag var det en till såndär fuktig stressig dag. Kvalmig luft och trångt i butiken, så där så man känner fukten rinna längs ryggen och ner i kallingarna, skapar visst obehag. Jag har kopplat bort stressen nu, det blir så efter ett tag, man skyndar sig inte efter folks grejer och man pratar i  sin egen takt oavsett om det står folk bakom och stirrar på en. En rolig sak hände dock idag, en kille som brukar handla smågrejer hos oss och är sen innan känd för att vara rätt udda fick nått flipp idag, han försökte tränga sig i kön varpå mannen vars tur det var påpekade detta, Killen höjde konnyckeln han höll i handen och tyst-skrek att han sket i vårat kösystem och att Jocke i kassan bara kunde dra därifrån. Jocke stirrade på honom ett tag sen hittade han *ignore* knappen. bästa mentala knappen som finns! Spännande dagar på jobbet. Mycket trevliga killar på besök också. Mr jansson komförbi och bjöd på lunch för att jag sprungit ärenden åt honom. mums, det blev pasta med sparris och salamisås. mille grazie mi amico! (kör hårt med min italienska språkkurs på MP3)

Sen kom Toni förbi och tittade/köpte skor och superfeet sulor, vi planerade helgens erövringar och snackade lite skit, skönt att ta sig lite tid med vänner i butiken trots att det är stressigt ibland. Sen var klubbkompisen Joakim också där. roligt med så fint besök! kom gärna förbi fler gånger, och säg till innan så sätter jag på kaffet!

sen har jag fetestädat hela min lägenhet, pappa kommer med slagborren i morrn, då ska ni få se på grejer.

saknar min cykelcross, den står i sitt hörn och ser lessen ut.ska nog ta ut den i nästa vecka om det blir regn! man kan ju inte köra cross i solsken det vet ju alla. men nu är det sovdags. ska bli sjukt skönt.

godnatt

Kommentarer
Postat av: jonas l

Lät som en bra dag ändå då. Ibland blir man riktigt sugen på att köra cyclocross ja. :)

2009-05-28 @ 17:19:35
URL: http://www.cerro.dk
Postat av: Anonym

Tack, mår mkt bättre nu :) har stoppat i mig totalt 5 Eeze, så det kan vara att jag är lite hög också, hahaha :D

2009-05-28 @ 21:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0