To The Test

ja idag skulle jag visa vad den går för. eller mer vad jag går för. jag ju iofs inte postat cykeln här ännu men ni ska få se en bättre bild snart. jag träffade massa glada cyklister vid CK FIX klubblokal halv 10 i förmiddags, vi rullade ut lite försiktigt mot jonstorp. Det gick jättebra, alla hängde med och tempot var helt ok. jag låg inklämd i klungan i början och kunde inte spurta på de första skyltarna men sen fick jag fri väg och drog iväg, simon hängde på, han låg säkert en hel cykellängd före mig men jag knapade in mer om mer tills vi båda var så trötta att vi skrek rakt ut när jag gick om och knep skylten med 10cm. wohej. Det vi spurtar på är vita ortsskyltar. man får ett poäng för varje och -1 poäng om man spurtar på en med rött streck över. basic rules. På väg mot mölle hetsades tempot upp rejält, Jonas ökade farten liiite lite och jag, Hirsto och Göran var inte sena på att haka på. jag gick fram och drog upp tempot rejält. långt över 50kmh riktigt länge, tilslut var det bara jag och Göran kvar men benen var för stela så jag fick ge mig på mölleskylten med 1meter tillgodo. surt. Sen när vi samlat in klungar skulle dom som orkade upp till fyren, det är 4km enkel väg och det lutar 12% stora delar av vägen. jubbit. jag var först upp med 40sek marginal. känns riktigt bra.



sen blev det mycket fika, spex och mer skylt spurtet på vägen hem. riktigt roligt att cykla med CK FIX fikagäng! BIG UP!
lägger upp mer bilder sen. men det var en vansinnigt rolig förmiddag, mycket trevliga killar och tjejer! (hoppas ni inte ser här inlägget som skryt, jag är bara så glad att mina ben för jävla gångs skull levererade)


Kommentarer
Postat av: Olsson

Nice kört!

2009-05-01 @ 17:24:05
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0