Cykelhelg

helg = inte sova särskillt länge i Mickeland. Likaså den här helgen.
Johanna har blivit sjuk med feber och skit så jag ringde henne och kollade läget innan jag kravlade ur sängen, för kravla gjorde jag verkligen, satans träningsvärk. Vad råder bättre bot på träningsvärk än att värma upp musklerna lite på monkeybiken? inget. said and done, mötte resten av ÅCKarna vid krematorieparkeringen för snabbt snack sen bar det av, blev lite lull lull cykling första timmen tills vi skulle träffas vid utkiksplatsen sen blev det lite mer hardcore. Däcken jag fick av ilikebike sög röv att cykla grus och asfalt med, men i blöt skog med hala rötter var dom sjukt bra, bara att bomba på. efter 2 timmar var jag rätt trött och det var skönt att komma hem.

Träffade en skön dansk kille idag, han handlade lite i butiken i onsdag och jag tipsade om våran träning eftersom han kom från helsingborg, bra fart, får bli att jaga honom i vinter. kul!

Satt hemma och degade ett tag innan jag stack ner till stan och träffade Buster på Koppi, kaffe och macka, givet. gott! sen hängde vi kvar ett tag och jag satt kvar tills dom stängt och packat ihop, det skulle ätas lite på Dahlberg, jag drack en liten IPA och käkade kronärtskockssoppa med brässerad gås, sjukt gott. mmm.

Nu sitter jag hemma och är laddad och peppad inför bjäre runt i morgon. fin runda i gott sällskap. ska bli kul.
(notera att bilderna är direkt från nya kameran, oredigerade och tagna på frihand vid dåligt ljus, jag gillar det som fan)

godnatt

Kommentarer
Postat av: Rannva

Jättesnygga bilder :)



Och kronärtskocka är så himla gott! XD Det är min nya favoritsoppa att göra under vintermånaderna, så mysigt att dricka det ur en stor kopp framför tvn eller datorn ^^

2009-11-07 @ 23:12:00
URL: http://crazytiny.blogg.se/
Postat av: NicklasE

Grymma bilder. Den kameran kommer du att bli nöjd med!

2009-11-07 @ 23:14:01
URL: http://nicklasekstrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0