Helg redan

var tog den här veckan vägen? galet!

haltade runt på jobbet idag och gnällde som en gammal kärring, jag är bra på sånt, att gnälla. till skillnad från andra på jobbet som knappt yttrar ett ord. hmm. jag fick tillomed mecka idag, ingen ville hjälpa min kund med ett snabbt kedjebyte så jag tog mod till mig och gjorde det själv, verkstadssnubbarna retades och kom med tanskiga tillrop men jag ignorerade och gjorde klart jobbet, 5 min tog det och sjukt bra blev det. man kan bara man pallar.

Fick 2st däck av Tobias på IlikeBike som jag ska testa i morgon. kameran är inte riktigt invigd ännu men när den är det återkomer jag men snaskiga bilder.

chips och senate Harry P-rullen ikväll. inte så spännande och inte så gott med chips heller. fan. får hoppa isäng snart så jag pallar träna i morgon.

godnatt (ursäkta uteblivandet av bilder, det kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0