Svenska Cykeldagarna 2009

Lyckades få med Johanna på Cykelmässa, man får passa på att sätta sina små frön, he he. Björn och Nicke hämtade oss utanför dörren och iväg bar det mot JKP och Elmia. Jag fixade och trixade lite med Jansson så vi smet in gratis, härligt! Årets Mässa var sjukt liten med väldigt få utställare, dåliga utställare och mycket man redan sett. men det är ganska roligt ändå. Massa folk man redan träffat men det är bara roligt, dock undvek vi vissa. Skönt att vara där en söndag så man slapp de värsta folkmassorna.

Johanna vet vad som är bra!

Sån ska Johanna få när jag blir rik(are)

Max på vägen hem. gött



Ombyggnaden på jobbet börjar bli klar. härligt!


nu ska Kärring-Micke vila sin rygg så den mår lite bättre i morgon. hej
(tänkte bara skryta lite med att CykelCity fick pris som årets butik 2009, jag tar åt mig)

Kommentarer
Postat av: Olsson

Mmmm Max :) Helt fel sak att dräggla över kanske, men det är tufft att deffa...

2009-11-24 @ 00:27:07
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/
Postat av: Robban

Cykel(st)ringens monter? :)

2009-11-24 @ 20:33:06
URL: http://www.polisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0