Caturday

igår var jag hemma hos Hannes och Mimmis kompis som jag nu pinsamt nog har glömt namnet på. usch mej. EN jävla trevlig kille iaf med en... hör och häpna, öl-garderob fylld med så sjuka grejer så jag vet inte var jag ska bli av. vi provade lite smaskiga grejer och jag lyckades hålla det hela på en bkväm nivå och gick hem med Mimmi strax efter 12. Skulle ju upp och träna idag.

Klockan ringde kl 9. strax efter fick jag ett sms av Olsson som undrade om jag var vaken, det var jag men det regnade och sängen var så jävla skön så jag sket idet och väntade till det slutat regna, kl 13.00 masade jag mig ut och köttade ett riktgt slaskigt jedi-pass. Spåren är helt täckta med blöta löv så man vet inte vad som finns under dem och rätt vad det är glider man på et blöt rot, alla sinnena är på helspänn, pulsen dunkar, musiken i öronen dunkar... fortare fortare fortare. jävligt härligt. blev 80 min spontanintervaller, några på 20 min vissa på minuten, höga pulstal också, långt över 95% flera gånger.

Nu är cykeln duschad och jag är duschad, rena kläder är på och jag ska ner på stan och se om jag kan göra något vettigt av den här dagen.

Peace

Kommentarer
Postat av: Rannva

Du har fått mer gjort än mig i alla fall, jag har ätit brunch och ritat XD Ska också göra något utav dagen nu ^^

2009-10-24 @ 15:22:31
URL: http://crazytiny.blogg.se/
Postat av: Abbe

http://fixedgearbikes.blogspot.com/2009/10/wtf.html... nåt för dig?! om du vore en kepsmänniska alltså!

2009-10-26 @ 13:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0