Fud


Efter massa slapp och SouthPark i soffan (går ju äntligen att se dem streamde från deras sida, stremad TV är fan underbart) tog jag tag i mig och diskade en massa. Jag hittade 19st cykelflaskor och 7 av dem kvalade inte vidare efter lukt/snusk testet. fy fan vad man sammlar på sig. När det var rent och fint smekte jag ihop köttbullar och en fin rösti. 800g blandfärd, 2stora matskedat Aijvar och en stor m pesto samt en pressad vitlök satt som en smäck. godaste köttisarna på länge, sen at dom fick gräddas färdigt i ugnen för saftighetens skull var inte så dumt det heller. Nu kollar jag på dålig humor med Charlie Sheen, Hot Shots II och dricker en fin öl.

snart ska jag ringa den där fina värmländska bruttan och se hur hon har det. i morgon är det dags för jobbelijobb igen. suck. hoppas johanna kommer på torsdag så veckan kan gå lite fortare

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0