Gratis


Allt måste inte kosta pengar. Fick en ny mobil av telenor helt gratis, sen sänkte dom min samtalskostnad till mobil med några tiotal ören också, inte dumt.

igår låg jag i soffan hela dagen, det var skönt. Kollade klart på Säsong 6 av Entourage, det var sjukt bra, Ari Gold köpte upp Terrances bolag och sparkade alla agenter han tyckte var värdelösa, på sitt eget lilla sätt, med att kuta in med ett paintball geväg och skjuta alla som inte skulle få vara kvar. så jävla skön snubbe.



ikväll har jag plockat undan massa grejer som legat framme och skräpat, tvättat en maskin och gjort skyltar till cyklarna på jobbet. tar en jävla tid att skriva, skriva ut och laminera men sjukt bra blir det. kanske tillomed säljer lite extra bra, vad vet jag? en seriös cykelaffär ska ha fina skyltar på sina fina skyltar. såäre.

nuska jag dyka ner i min säng.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0