Måndag

fyyy fan vad jag var seg i huvet och kroppen i morse, motvindsrundan sög verkligen musten ur mig, antagligen för att jag inte suttit på hojen så länge som 3 timmar sen den sista augusti då jag körde finnmarksturen. suck. hemska minnen.

Rätt kul på jobbet idag, mycket folk som kom och gick. Ida, Björn, Jocke och Prao-Jonatan. tiden går så mycket fortare när man har roligt. I torsdags fick vi våra rutor putsade och efter helgstormen såg de ut som om någon kräkts på dem, så Björnen och Ida gick ut och tvättade rent iaf de stora skyltfönstrena. fint jobbat


sen åkte jag hem, handlade tomatsås och bönor på ICA, sen lämnade jag pengar hos Mimmi och fortsatte hem. Bytte om och hoppade ut på hojen, aj vad kroppen skrek, men jag hade sällskap av nyblivna pappan Segerfalk idag så jag fick hålla god min och lida på något slag under tröskeln i 55min sen dog min pannlampa. fan.

GÖTT att få komma hem och dusha. örk. palla gå ur sängen i morgon? tror jag stannar i den, det var sån perfekt värme i den i morse, nivet när det känns som att täcket är en del av kroppen och man varken svettas eller fryser. Hoppas det jävla vintern går över fort iår.

godnatt

kvällens låt: 1:01 in! 1.2.WHOOP.WHOOP

Där någonstanns längst fram i mitten vill jag stå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0