NINJA!

Tänkte börja med att berätta att jag inte tänker köra ett ända kvällspass i regn och mörker. fy fan. igår pissregnade det och var sugen på lite träning. jag har surfat runt i pålsjöskog på ganska lågt tryck och njutit av kurvtagningen men igår tog det stopp, hoppade över en liten kant och landade lite för hårt, poff, genomslagspunka deluxe. bara att börja slita av slang och däck mitt ute i skogen. pleh. sen föll passet lite och jag kom aldrig till skott. JAG VILL HA TUB HJUL så jag kan köra på mina 2 bar.

Idag kom min vinterjacka iaf. sjukt bra. Gore-tex för hela slanten, huva, hög krage... mmm. på bilden har jag även en skön smartwool halsdukstub och en röd mössa. redo för fulväder med andra ord. Appropå Gore-tex så var en snubbe från Gore hos oss och föreläste om hur det funkar med goretex och windstopper membranen och hur dom laminerar materialen osv osv. sjukt intressant faktiskt och det kommer känns lite lättare att sälja Gore prylar nu, fast jag har ju redan 3 jackor därifrån, 2 par vinterbyxor, 1par kortbyxor, en mössa, handskar och en balaclava... så jag vet redan at tdet är bra skit.  ha ha ha. ska klämma in en helbild på jackan sen när det inte är så jävla mörkt ute.

Idag fick jag även låna en knivslip av viktor. herrejävlar vad vassa mina knivar blev, jag vet att det inte går att jämföra med en laservässning som vissa butiker/företag erbjuder men OJ vilken skillnad. 3-4 vändor var fick dom här 2 och resultatet blev så vasst att när jag släppte en liten tomat från ca 2dm ner på bladet satte den sig  mer än halvvägs in. så nu ska det lagas mat med fingertoppar i, weeee.

ja... i morgon ska jag försöka gå till gymmet, jag lovar.

peace!

Kommentarer
Postat av: Johanna

"Mat med fingertoppar i", good one, hahaha. :D

puss baby

2009-10-30 @ 00:31:51
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: axl

jag har goretex på min elgitarr!

2009-10-30 @ 18:21:44
Postat av: Bear

Och jag har Gore-Tex i min mobiltelefon! (sant)

2009-10-31 @ 00:10:45
Postat av: Micke

the gore-tex is all around us... do you think that's air your breathing?

2009-10-31 @ 02:03:29
URL: http://multivitamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0