Säsongsavslutning

NU är cykelsäsongen officiellt över, iaf sommarsäsongen, bland de sista räsercyklarna lämnade butiken i måndags och tisdags. Det finns inte mycket kvar på lagret i 23mm kategorin längre utan nu är det mest pendlar åk, mountainbikes och cykelcrossar, kunderna börjar bli färre och färre och klockan går allt långsmmare. Det regnar och är mörkt. fy fan. Men eftersom vi ungdommar som jobbar i butiken har varit så jävla duktiga den här säsongen både i butiken och i verkstan och i skogen och på landsvägen tänkte vi unna oss en kick-off, eller mer kick-out för att slappa lite och umgås utanför jobbet. Det blir öl, och grill och lite fiske söndagen den 18de. ska bli jävligt trevligt. jag har fixat ihop det hela så nu hoppas jag bara vi får en fisk eller 2 också.
(beställde lite wobblers, billigt som fan. det gillar jag)

Systemet släppte oktobernyheterna idag. fina grejer från Sierra nevada och brewdog. bloggar om dem när jag smakat.
nu ska jag göra mig redo för att stänga ögonen en stund. det är jag värd.

Kommentarer
Postat av: Johan

Ölen från Brewdog kan rekommenderas.. o får du tag på ett som kallas "Urthel Samaranth" så kan det rekommenderas varmt också :P Fast jag tog sista flaskan på bolaget i centrum ;) Belgiskt öl på 11.5% kan tilläggas.. Trevlig fredag, Micke!

// JL

2009-10-02 @ 17:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0