Tomt

När jag kom hem från jobbet idag var det mörkt, tyst och tomt hemma. fy fan vad man vänjer sig snabbt med att ha en "inneboende" kännde inte alls för att vara hemma så jag kollade om Segerfalken skulle med ut på en runda, jag skulle rulla ut benen lite och testa igenom MTBn som stått helt stilla i över 6 veckor. Blev en skön och ganska kall runda då jag inte är helt övertygad över att det är kallt ännu. stackars mina tår. hoppas dom piggnat till snart. Gårdagens runda som var en timmes kött-slakt i tävlingsfart satte sina spår då benen var duktigt stela idag. jävla pissig återhämtning jag har fått då. känns tråkigt att vara så stel när man vill bränna på lite. men men.


(Fredrik springer lite i trappor med cykeln käckt på axeln)


Matti fick testa en trainer som inte riktigt funkade som den skulle idag. försäljningen av damcyklar ökade med 100% under tiden han körde. vi borde ha matti på trainern i skylltfönstret jämt. sjukt bra jobbat.

 

I morgon är det fredag. alltid något att glädjas åt ... ska sova nu. det är inte helt dumt.
BTW: ska på intervju för programmet Wipe Out på måndag, vore kul att få åka till argentina faktiskt. skämma ut sig i TV. hoppas det går vägen.

 


Kommentarer
Postat av: Matti

ha ha så ska en riktig homosapiens se ut!!!

2009-10-16 @ 18:30:56
Postat av: Bear

Matti - alias "Hulken"

2009-10-17 @ 00:14:12
Postat av: Abe

http://stockholmbeatconnection.blogspot.com/2009/10/crookers-animals-micromix.html crookers med nytt mixtape!

2009-10-17 @ 15:16:49
Postat av: Rannva

Amen lol XD Ska han inte få provision för det?

2009-10-19 @ 00:27:26
URL: http://crazytiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0